LEJEAFTALE STENAGER FORSAMLINGSHUS

Leje af forsamlingshuset

Huset kan bookes ved udfyldelse af forespørgelse formularen i højre kolonne. Når udlejer har godkendt forspørgelsen vil du/i modtage en lejekontrakt på mail.

Har du spørgsmål i forbindelse med udlejningen er du velkommen til at kontakte udlejer Stine på tlf. 40 25 09 56.

Priser,  lejeperiode og betaling

Lejeperiode er fra kl. 10.00 om formiddagen og til kl. 08.00 næste morgen. Det koster 2350,00 kr det første døgn. Efterfølgende døgn koster 1000kr.

Hvis I ønsker at leje huset i en weekend, vil det typisk være fra lørdag kl. 10.00 til mandag kl. 08.00 til en samlet pris inkl. rengøring på: 3350,00 kr

Betaling: Lejen betales forud en måned før arrangementet ved kontooverførelse til Den Jyske Sparekasse. Reg: 9560. Kontonummer: 6130804509. Skriv venligst navn og ID nr.  i referencen.

Øvrige priser for leje af huset

Lejeudgifter for første døgn: 2350,00 kr.

Efterfølgende døgn: 1000 kr. pr. døgn.

Borddækning dagen før fra kl. 16: 500,00 kr. Borddækning er kun muligt, hvis Forsamlingshuset er ledigt – aftales med udlejer, tlf. 40 25 09 56 ca. 1 måned før jeres arrangement. Varmen må ikke tændes tændes dagen før ifm. borddækning el. lign.

Ved Udlejning

Lejer medbringer selv: Håndklæder til toiletter, karklude, køkkenrulle, viskestykker samt forskæreknive til køkken.

Nøgle: Udleveres i Jennum Brugs, Jennumvej 163, 7100 Vejle, tlf. 75 88 14 16 i butikkens åbningstid – og afleveres i butikken eller i den private postkasse Jennumvej 172. (over for brugsen).

Brug af Huset: Det er en betingelse for lejemålet, at lejeren er til stede under hele arrangementet. Af hensyn til naboer skal alt færdsel kun forgå på forsamlingshuset arealer. Øvrige områder som grænser op til forsamlingshuset må ikke benyttes til hverken parkering eller ophold af gæster. Det gælder Knabberupvej, grusvej 181-187, private haver, marker, indkørsler, spejderhytten mm.  Højt musik skal dæmpes efter kl. 24 i weekender samt kl. 21 i hverdage. Huset må ikke benyttes til ungdomsfester. Ved overtrædelse af overstående kan medlemmer af forsamlingshusets bestyrelse annullere udlejning med øjebliklig virkning.

Aflevering af huset

Rengøre borde og opstil stole og borde efter billede som hænger på opslagstavle i køkkenet. Fej gulvene i hele huset samt rengøre komfur, fryser, køleskabe, gryder og pander i køkkenet. Sluk for rumvarmen og ventilation ved udgangsdøren fra køkkenet.

Såfremt rumvarmen (EL) ikke afbrydes ved lejemålets afslutning – opkræves 250,00 kr. pr. døgn. Ituslået service erstattes med kr. 20,00 pr. servicedel, som lægges i glasset i køkkenet eller betales med MobilePay til 28727. Afleveres huset uden at være ryddet op i et omfang, der medfører ekstra udgifter til rengøring, vil vi tillade os at sende en efterregning for de ekstra rengøringstimer.

Mangler/skader på huset, inventar og installation skal meddeles hurtigst muligt ved kontakt til den person, som har vagt – se opslagstavlen i køkken.

For yderligere informationer se: stenagerforsamlingshus.dk eller på facebook-siden ved navn: Stenager Forsamlingshus, Skibet

GOD FORNØJELSE!

UDLEJNINGSKALENDER

Book forsamlingshuset ved at vælge den ønskede dato i kalenderen og udfyld herefter formularen. Er datoen rød er huset optaget.

Kalender er ved at loade...
- Ledig
 
- Reserveret
 
- Afventer

Fornavn*:

Efternavn*:

Email*:

Adresse*:

Postnummer*:

Telefonnummer*:

Jeg ønsker af leje huset i forbindelse med(Fest type):

 

Evt. besked:

Lejekontakt:
Har du spørgsmål til leje af forsamlingshuset kan du kontakte Stine pr. telefon.

Stine kan kontaktes efter kl. 18.00 på telefon:
4025 0956 

Kontakt for rundvisning:
Lisbeth på telefon:
6062 9805