LEJEVILKÅR, STENAGER FORSAMLINGSHUS

Huset kan bookes ved udfyldning af booking-formularen i højre kolonne. Når udlejer har godkendt bookingen vil du/I modtage en lejekontrakt pr. mail.

Har du spørgsmål i forbindelse med udlejning er du velkommen til at kontakte Stine på tlf. 40 25 09 56.

Priser, lejeperiode og betaling

1 døgn: 2.500,- inkl. rengøring (Lejeperioden er fra kl. 10.00 om formiddagen og til kl. 08.00 næste morgen)

Efterfølgende døgn: 1.000,- inkl. rengøring

Hel weekend: 3.500,- inkl. rengøring. Tidsrammen vil typisk være fra lørdag kl. 10.00 til mandag kl. 08.00.

Betaling

Lejen betales forud en måned før arrangementet ved kontooverførsel til MobilePay: 28727 eller Den Jyske Sparekasse. Reg: 9560. Kontonummer: 6130804509. Skriv venligst navn og ID nr. i referencen.

Øvrige priser

Ønskes adgang dagen før (fra kl. 16) til eks. borddækning er merprisen 500,00,-. Dog kun muligt, hvis forsamlingshuset er ledigt og aftales med udlejer på tlf. 40 25 09 56 ca. 1 måned før jeres arrangement. Varmen må ikke tændes dagen før.

Lejer medbringer selv

Håndsæbe, håndsprit og opvaskemiddel (opvaskemiddel til opvaskemaskinen er inkl.) Håndklæder til toiletter, karklude, køkkenrulle, viskestykker samt forskæreknive til køkken.

Nøgle

Udleveres i Jennum Dagli’ Brugsen, Jennumvej 163, 7100 Vejle, Tlf. 75 88 14 16 i butikkens åbningstid og afleveres i butikken eller i den private postkasse Jennumvej 172. (beliggende over for Dagli’ Brugsen).

Brug af huset

Det er en betingelse for lejemålet, at lejeren er til stede under hele arrangementet. Af hensyn til naboer skal al færdsel kun forgår på forsamlingshuset arealer. Øvrige områder som grænser op til forsamlingshuset må ikke benyttes til hverken parkering eller ophold af gæster. Det gælder Knabberupvej, grusvej 181-187, private haver, marker, indkørsler, spejderhytten mm. Højt musik skal dæmpes efter kl. 24 i weekender samt kl. 21 i hverdage. Huset må ikke benyttes til ungdomsfester. Ved overtrædelse af overstående kan medlemmer af forsamlingshusets bestyrelse annullere udlejningen med øjeblikkelig virkning.

Aflevering af huset

Servicen fra opvaskemaskinen SKAL være tørt inden placering i skabene.

Borde rengøres og opstilles sammen med stole efter vejledende foto, som findes på opslagstavlen i køkkenet.

Gulve fejes i hele huset, komfuret, fryser, køleskabe, gryder og pander i køkkenet rengøres. Sluk for varme og ventilation ved udgangsdøren fra køkkenet.

Såfremt varmen (EL) ikke afbrydes ved lejemålets afslutning – opkræves 250 Kr. pr. døgn. Ituslået service erstattes med kr. 20 Kr. pr. del, som lægges i glasset i køkkenet eller betales med MobilePay: 28727. Afleveres huset uden, at være opryddet i et omfang, der medfører ekstra udgifter til rengøring, vil vi tillade os at sende en efterregning for de ekstra rengøringstimer.

Mangler og skader på huset, inventar og installation skal meddeles hurtigst muligt ved kontakt til den person, som har vagt – se opslagstavlen i køkken.

Du kan finde yderligere info

– www.stenagerforsamlingshus.dk

– Facebook-siden: “Stenager Forsamlingshus, Skibet”

Rigtig god fornøjelse!

UDLEJNINGSKALENDER

Book forsamlingshuset ved at vælge den ønskede dato i kalenderen og udfyld herefter formularen. Er datoen rød er huset optaget.

Kalender er ved at loade...
- Ledig
 
- Reserveret
 
- Afventer

Fornavn*:

Efternavn*:

Email*:

Adresse*:

Postnummer*:

Telefonnummer*:

Jeg ønsker af leje huset i forbindelse med(Fest type):

 

Evt. besked:

Lejekontakt:
Har du spørgsmål til leje af forsamlingshuset kan du kontakte Stine pr. telefon.

Stine kan kontaktes efter kl. 18.00 på telefon:
4025 0956 

Kontakt for rundvisning:
Lisbeth på telefon:
6062 9805